Åbningstider

Generelle åbningstider

Værkets billetsalg har åbent alle dage fra kl. 11.00-18.00 – på dage med aftenarrangementer er åbningstiden udvidet.

Bemærk venligst, at vi kan have spidsbelastningsperioder med både travlt på telefonerne og ekspeditioner – så oplever du at sidde længe i telefonkø, opfordrer vi til, at du ringer igen senere på dagen indenfor åbningstiden.

Uden for Værkets åbningstid kan der købes billetter online, og du er desuden altid velkommen til at sende en mail til billet@vaerket.dk.

Det er også muligt at kontakte det callcenter, som vi samarbejder med på T: 70 20 20 96, der har følgende åbningstider:
Mandag, onsdag og torsdag: kl. 10.00-16.00
Tirsdag og fredag: kl. 10.00-15.00

 

Har du købt billet og er arrangementet aflyst refunderer vi din billet – inklusiv billetgebyret.
Alle kunder, der har købt billetter online, vil automatisk få pengene refunderet til det betalingskort, hvormed billetterne er købt.

De kunder, der ikke har købt billetter online, kan naturligvis også få pengene tilbage. Det kan de på følgende måder:

  • Ved at sende dine billetter pr. e-mail til billet@vaerket.dk og medsende dit kontonummer. Når vi har modtaget billetterne, overfører vi beløbet til din konto.
  • Ved at sende dine billetter til Værket, Sven Dalsgaards Plads 1, 8900 Randers C og medsende dit kontonummer. Når vi har modtaget billetterne, overfører vi beløbet til din konto.

Hvis et arrangement bliver flyttet, og du er forhindret i at deltage på den nye dato, tilbyder vi også at refundere dit billetkøb – det kan ske på én af ovenstående måder.